Maanantaina olisi inssi. Minua jännittää vähän.

Ajoimme moottoritietä viimeksi, se vauhti sai minut hymyilemään, se vauhti sai minut iloiseksi.

Joku kysyi eikö minua pelota ajaa. Ei pelota.

Ajaessa kaikki muu unohtuu, murheet ja stressi. Et mieti mitään muuta kuin vauhdin huumaa. Sitä vapauden tunnetta.

Te kerrotte miten monta motoristia kuolee vuosittain. Minua ei silti pelota.

Se on lähes ainut asia mistä saan iloisen mielen. Ainoa asia minkä jälkeen hymyilen loppu päivän.

Viimeksikin kun olin  ajamassa ja sen jälkeen menin kauppaan, missä vanhempi rouva tiputti hyllystä purkin, nostin purkin ylös ennen kuin rouva ehti tehdä mitään.

Rouva kiitti ja hymyili. Minä hymyilin ja huikkasin vielä rouvalle ennenkuin jatkoin matkaan " Ei kestä"

En varmasti olisi auttanut mutta olin niin hyvällä tuulella.
Ja hauskinta asiassa. Tulin itsekkin vielä iloisemmaksi kuin autoin häntä.

Ja jos kuolisin ajaessa, ainakin kuolisin sen mukana mitä rakastan tehdä.

Kuolisin sen kanssa mistä olen aina pitänyt ja aina ihannoinut.